shopping + Vansbro!

Sitter nu just i Vansbro, börjar redan känna mig tröttis! Somna tidigt eller? Har fått god mat nu när vi kom hit, mmmm ;)

Åkte hemifrån och direkt till Blge för att hoppas om en rolig shopping vända!
Men när emil är med så äre absolut inte det lättaste! "ÅÅÅ va tråkigt, åå jag har så ont i bene" massa kassa förklaringar och jag har inte tid att kika efter det jag vill! Men kom iaf hem med en ny tröja (A) Och en skiva som ska finnas i bilen så nu har jag bra musik i  bilen ;) haha Så tog vi oss en varsin kulglass i bägare där nere i kupolen! Så god men Emil tyckte min smak var godare så han åt av mig istället än av sin egna! otur!


Det jag saknar mest av att inte bo hemma det är min gulliga hund Disela! Hon är så go och glad jämt! hihi Var hos mamma igår tills en kl 23.00 och lekte med disse och tränade massa konster (har gått på agilyti med henne) as kul och hon blir så glad jämt när man ska göra nå sånt med henne (= vovven min <3

Nu blire idol (= Undra vilka det är som är kvar?

Kommentarer
Postat av: nadja

hahah, känner igen mig i det där när man shoppar med sin pojkvän. johan är INTE rolig att shoppa med :p

2010-10-09 @ 20:14:09
URL: http://nadjadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0