sexig i trosor och skjorta ;)

Hallo! Har grymt ont i magen! Sitter i trosor och skorta, sexigt! Så ni vet!

Har precis skussat lille bror sigge och hans kompis "kompisen med golfen! haha " och nu har precis gost ship (stavning) börjat så ska kika på den! Sett den flera gånger när jag var mindre! Jag cassi, tom och robert hyrde den och då var inte mamma ocjh anders så glada men vi fick nog se den? tror jag! haah

Idag har jag vart i blge med Emil och så var hans famely där :P fick med mig ett par jeans legging och ett par skor! Byxerna fick jag av ninna i försenad födelsedags present så kanon ;) hihi Massa tack!

Är för trött och för ont i magen för att ta kort på det jag köpt men kanske en annna dag! Imorgon äre krysning som jäller så ska gå och lägga mig i god tid så jag kommer upp i bra tid för att fixa allt ;) hihi Har ju inte pakat än (A) hehe

Nu snart blire soffan och ben&Jerry framför mun! mmmmm <3

Kommentarer
Postat av: Ponnysill

sv: Haha vaa va kalla du mig? ;)

2010-10-02 @ 23:19:31
URL: http://idawindahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0