ont i huve, dags att krypa ner i sängen! mmm

Nu är jag propp mätt av mat i magen! Ojojj så jag är mätt! haha Ajaa det är ju bra iaf ;) Jobbat idag, trött som en gnu... Och kom hem med värdens huvudvärk så somnade lite gran, bara lite! hihi Duktiga jag! Sova i tid i kväll också för upp och jobba imorgon med ;)

Vi har vart och handlat lite också, lördag idag så det fick följa med en liten godispåse med (A) Mummsigt alltså!Jag är som ett litet barn som tjatar på att få med mig godis! Emil säger bara NEJ!!! men åhhh, men idag var jag extra envis och tog med en godispåse till kassan! hehe duktiga jag!

Köpte även med mig hem en tunika idag (A) opps, psssss men de är ju alltid behövda så ;) hihi inge fel att köpa såna då! Nais....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0