Mys sjal (A) Lysmasken ikväll!

Var upp till stan och prata med mamma och fixa lite saker! Sen vart det en vända in på Åhléns och så fick jag med mig en halsduk (A) Så mysig och kommer passa så bra till min röda vinterjacka (A) hihi Hittade ingen mössa som passar så jag får väl ha halsduken både runt halsen och runt huve! hehe Och inga vantar häller! jag är lite knas..När jag köper nya halsduk mössa och vantar så ska det vara sama stil på de 3e grejerna och samma färg! Så ibland blir det lite lurigt att få tag på det!



Lär leta upp mina skid underställ och ha på mig massa tjocka strumpor och tjocka byxor + underställ under och så tjocka tröjor under jackan (kommer se ut som en sumobråttare) och mina varma älskade uggs på det (A) hihi Låter inte det riktigt mysigt?

Funderar på att färga håret brunt! En riktigt brun färg, inte mörkbrun som jag haft mkt förut (= Ser ju så hemst blek ut i blondt men jag är ju så blek så undra hur det blir att se ut i mörkare? humm! Ajaaa har ju vart blond i hela mitt liv förutom i 2år då jag vart mörkhårig! hehe Nu är jag mig själv iaf och många känner igen mig och tycker att jag är så lik mig själv som liten XD

Vet inte om jag ska gå med cassi och pierre eller om jag ska gå med Johanna och hennes kompis? humm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0