Molle 5år! Plutten lilla^^

hallo!!!!!!!!
Nu har jag lekt, hela havet gunga och hökensvingar kom! Van inte men får väl säga att jag var snäll och lät småungarna vinna istället ;) hihi Idag äre ju nämligen Molles 5års dag! Så det är fullt upp här i Vansbro! Mkt småbarn att leka med och jag fick en flika som skulle hålla mig i handen när vi sprang ;) Sötisar! Och en kille som tog mig på rumpan ;) haha Gud va ungar är gosiga! Vill också ha ett sånt här kalas! Leka  lekar och få vara liten!

Molle ska snart få paket från mig och Emil! Ena paketet är lika långt som han själv! haha va kan det vara ;)

Inatt fick jag och Emil låna Williams rum och sova i! Var läönge sen man trängdes i en 90 säng men det gick bra! haha Lite trångt och lite varmt men gick kanon bra ändå ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0