Min mage tar KÅL på mig!

Sitter här med värdens mänsvärk! Hallelulia va? Hatar att ha mäns usch så jobbigt det är och att gå runt och ha ont i magen hela dagarna är ju ingen höjdare det häller! Yippy... Dagen på jobbet har ju gått lika bra som vanligt (= Mkt trevligt folk på stan idag ;) hihi

Har inge att berätta! Jag har så sjukt ont i magen! Otur i turen? för typ 3år sen när jag börja med mina p-piller så hade jag ALDRIG haft mäns verk och så får jag det när jag börjar att käka det! Otur jaaaa.... Men skönt när man äter p-piller är ju att man kan flytta mänsen eller  skita i dem totalt! Har gjort det i några månader så det var väl dags at ha det nu! hehe Så japp! Tur i oturen!


Kommentarer
Postat av: Cassi

hahja synd om oss har också mens nu =( men jag började få mensvärk förra året =( buhu! haha :D:D

2010-10-28 @ 17:56:47
URL: http://cassi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0