Jag vill ha kinder choklad!

Hallo!
Dena dagen har rullat på bra! Som alla andra dagar? haha
Jobbat på Åhléns och Emil är fortfarande hemma, ska skjussa han till tåget nu snart! Kommer bli så ensamt i sängen utan han. hatar att sova själv i en stor säng... attans. Men kommer nog inte hinna tänka på det så mkt måndag och tisdag iaf för jobbar då... jobbar imorgon 09.50-19.05 så hela dagen kommer spenderas på Åhléns ;) hihi

Nu efter att jag har skjussat emil till tåget så ska jag åka ut till mamma för att träffa syster! Hon och sara får flytta in i sin lägenhet redan den 15 november! Alltså om 15 dagar :O Shiiittttt syster ska virra runt i göteborg! Ska även tvinga henne att följa med till mataffären för jag är så grymt sugen på choklad! Ser man kinderchokladens reklam så blir man ju tokig i de och måste ha kinderägg!!!! ATTANS.

(försöker hitta den reklamen på youtub men det funkar verkligen inte)

Fick bli en bild på mig och chokladen istället ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0