Idag gäller det brudarna mina ;) <3

God morgon! Idag äre den 3e vilket betyder att idag äre kryssning =D hihi Fyfan va roligt det ska bli ;) Har redan vart i duschen, nu sitter jag här helt naken! hehe intressant, jaa jag vet! Hade as svårt att somna i natt så tvinga Emil att komma och lägga sig så jag har nått att somna mot så direkt när han kom så somnade jag som en stock! hihi siken tur men  klockan han bli bra mkt innan det hände! hihi

Nu lär jag skynda på lite! Har ju inte packat klart än heller! hehe Måste fixa håret, måste fixa sminket, måste fixa kläder! hehe Kläder finns det gått om men vilket är man sugen att ha på sig?


Idag gäller det brudar ;) hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0