I´m alive! WÖöö....

Hallå! Tjena halojsan!
Hur svarar  du i telefon? Hur svarar jag i telefon?
Jag svarar så olika beroende på vad det är för nummer! Typ om det är bror min så äblire oftast "yes! För han är mer eller mindre hämt ute efter att få skjuss?" haha Fast jag säger nog "yes" till många som ringer! Om det är nummer som jag inte har så säger jag Emelinda för oftast så äre någon chef eller så som ringer och man kan ju inte vara ohövlig! Kompisar eller så så äre alltid hejsan eller något annat! Gud så intressant det blir! haha

Idag har jag jobbat 08.00-15.00 skönt och var ett riktigt skit göra på jobbet idag! Ränsat på lagret och slängt massa gammalt bråte så nu kommer det även bli kanon snyggt nere på lagret! Kan det bli bättre? ;) hihi

Nu på kvällen har jag vart på stan!
Galerian har haft kvällsuppet till 20.00 så var där och sociala med mamma och tjolade och hon bjöd mig på fika (Eller igentligen så skulle jag köpa men insåg att jag inte hade några kontanter i plånboken så vart istället -mamma bjuder du mig?) haha snäll som hon är så säjer hon aldrig nej! Min mamma är så bäst <3 Följde även med hem ett par nya skor (A) Ops lixom! Ett par convörs svarta som är fodrade! Min kalla fötter fryser som sagt! Men de ser så hoptrycka ut! Alla de skorna ser ju så långa och utdragna, hhe men inte mina små fötter som jag har så är det st 35 på de så ihoptrycka ser de allt ut att vara! haha Följde även med ett par vantar! Köra bil när det är kallt och innan det blir varmt är ju förjävligt? haha attans och så köpte jag en sak till min kära syster! Hon flyttar ju snart så lär köpa nått till henne och jag tyckte verkligen att det passa in till henne! haha Vad kan det vara? ;)



Kvällen är lång och jag är så ledig imorgon! Så skönt det känns.... hihi Lovly verkligen! Men har en hel del ärenden att fixa imorgon på min lediga dag! Attans men lite sovmorgon lär det allt bli! haha

Kommentarer
Postat av: Nikoninan

Du ska väl på Solo den 6e? :) hoppas ^^,

Har fillan pratat med dig förresten? Puss <3

2010-10-28 @ 22:12:52
URL: http://nikoninan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0