I´m a rockstar!

Jag ser ut som en riktigt rockstar ;) hihi Im bad!!!!!


va håller jag med? heheh Ser iaf riktigt cool ut ;)hehe^^ Var as länge sen jag färga håret på mig själv! Gillar inte att färga på mig själv för jag är ju så kinky när det gäller mitt hår så är alltid hos en frisör men nu fick jag lite inpulsryk när jag och emil var och handla så köpte med mig hårfärg ;) Får se hur detta blir annars blire ringa och panika till milla ;) hihi Tur att ens närmaste vänner är frisör och har egen salong ;) Me lite it!

Men det var lite svårt att få ur slinger bak där jag inte ser! då fick emil hjälpa mig och han höll på att ha sönder min hårbåtten! Han hade verkligen ingen teknik för detta Men jag är så glad att han försökt iaf ;) Nu så ska jag slänga i färg i den och så vipps så får jag hoppas på det bästa ;)

Kommentarer
Postat av: nadja

haha, som när johan skulle prova färga mitt hår. sluta med att jag gjorde de själv (;

2010-10-17 @ 22:43:41
URL: http://nadjadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0