Hund är människans bästa vänn!

Ska försöka skriva ett gladare inlägg nu!

Jag har vart ut till pappa och allt bara krångla kändes det som? Åker och tankar på statoil och så i kassan så säger de att mitt kort inte fungerar för att det var nere (hade hänt nå skit) så jag var tvungen att åka och ta ut pengar och att få en parkeringplatts nära atomaten är inte lätt!!!! Och innan allt detta så när jag precis kommit ur duschen och fått på mig kläder och fönat håret så kommer emil och 3av hans kompisar in! Ochhhhhhh shiit tänker jag och låser in mig på toan för att fixa mig snabbt (hade bråttom redan som det var) ochs å försöka skynda sig var inte lätt!

Kom väl iväg och betalat och klart på statoil så kom jag ut till pappa, han ska byta däck men då de domkraftet som ligger i min bil passar inte till mina däck? ööö???? pappa försökte leta reda på ett men hittar inge så då bär det av till stan igen för att köpa ett sådant sen kunde pappa börja med att byta däck! Så då gick jag in och prata med sigge och hand berättade vad som hade hänt och så åt jag lite fil först och så tog jag en pankaka (A) Pappa bytte till vinterdäck och så tvättade han min bil så nu ären riktigt blank och röd ;) Så snuggt! hihi

Träffade även på missen min och gosade lite med han men han var inte alls så kelig som jag ville att han skulle va!! JAG SKA ALDRIG MER SKAFFA KATT! Katter är gosiga men de är så lömska, jag ska ha en hund de är så mkt roliga och att lära de olika trix är ju absolut det bästa man kan göra de är så roliga och de känner om man är ledsen! Då vill de bara trösta en (A) Mys djur Männniskans bästa vänn! <3


Massa tack till pappa som tvättade och bytte däck på min bil =D hihi så snällt (A) <3

Kommentarer
Postat av: Sara

fin blogg. vad gör du? ^^ <3

2010-10-22 @ 23:01:44
URL: http://johanpalmfanetsara.blogg.se/
Postat av: Sara

Sv, Okej ;p. ska sova nu ^^

2010-10-22 @ 23:05:21
URL: http://johanpalmfanetsara.blogg.se/
Postat av: Linn

en hund är ingen bästa vän, den är en familjemedlem(;

2010-10-24 @ 13:09:20
URL: http://linnandrsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0