Hej mitt vinterland! Nu är jag här nanannaaa

Roligt att vakna upp och så säger Emil "Det är snö ute nu!" NEEEEEEJJJJJJJJ INTE NU? fuckit......


Börja morgonen med att slänga in en tvätt i maskin! Sen bäre nog av till pappa när han harvaknat (han jobbar natt denna vecka) för han ska byta mina däck på bilen så jag får vinterdäck istället för sommardäcken ;) Nais! Åka och sladda i vinter ;) hahah

Sen eller innan så bär det av till stan för att kanska köpa skor (A) och vantar! Fryser ju ihäl utan.. Ingen aning om vart mina andar är! Suck...

Ett helt skåp i köket tar enbart upp Emils vitaminer och massa tabbletter! haha

Vissa äter jag också men det är ytterst sällan! haha är för glömst så har gett upp hoppet redan om att äta de jag behöver! Attans bananer....

Kommentarer
Postat av: Cassi

nej fyfan inte snö, inte än :o WAAAAAAAAH!

2010-10-22 @ 09:53:19
URL: http://cassi.devote.se
Postat av: Rayanfredrikke

Just checking to see if my dad s guest book is working, not that I don not believe him. I might just have to have one of these myself.

2011-02-22 @ 15:39:04
URL: http://rayanfredrikke.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0