Fullt upp! eller?

Här sitter jag? klockan är fan mkt! Ska upp på stan nu för att fixa lite ärenden ;) Har segat hela dagen och ätit godis (A) hihi Emil kom hem och så stack han till blge så han kommer hem ikväll någon gång! Ikväll är det ju lysmasken här i Ludvika så det ska jag gå på, men med vem? ;) heheh Löser sig alltid!


Japp kanske sätta fart för stan stänger ju om 40min typ! Och JUSTJA! Min chef från Åhléns ringde för ett tag sen och hörde ifall jag skulle kunna jobba i borlänge nästa torsdag! De ska ha inventering i hela butiken så  jaa klart jag gör det! Knyta lite nya kontakter är ju aldrig fel ;) Så chefen från blge kommer ringa mig någon dag och berätta hur jag ska gå och hur jag ska komma in i kupolen kl 07.00 på morgonen ! hehe

Måste tanka bilen också! Gör det efter stan måste kika först hur mkt pengar som finns på mitt konto! Är så dålig på att hålla koll på det (A) hehe Så alltid lika kul att se ;)

Hej då och ha en trevlig dag ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0