Emma is the boss tonight!!!!!!!

Nu sitter jag här och ska snart sätta mig i bilen och åka till smedjebacken! hihi Kommer bli trevlig trevligt ;) Så ikväll på macken kommer Emma bossa över mig! haha Kan det blir bättre? ;) Min lilla Emma ska vara boss! hihi <3 Så kommer hem typ halv 12 ikväll så kanske om jag inte är allt för trött så kanske jag tittar in här! hehe Men imorgon är jag ledig så då ska jag sova sova sova!

Kanske så ska jag och emil åka till Falun/ Borlänge, antagligen imorgon eller på fredag! Beror på när han slutar! hihi Får hoppas att han är på bättre humör då med att gå i affärer iaf ;) hihi Kan ju hålla tummarna åt mig iaf ;)


Undra om jag ska bege mig ut till bilen nu? Lär ju ta på mig min snygga shell tröja också ;) hahah! Och hoppas att jag slipper skrapa ruterna ikväll när jag slutar! Fick ju göra det i måndags kvälL! SÅ jobbigt och så kallt! :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0