Dirty Dancing!!!!

Vart grymt sugen på att kolla på Dirty Dancing! ÅÅÅÅÅÅ Undra om jag ska sätta igång den på teven? Kollade på youtub den sista dansen i filmen och den är ju så fin och han är ju så grymt snygg (dregel) hahah Inte illa alltså ;)


Min syster ska ju som sagt flytta till Göteborg om inte alls så länge! Usch så tomt den kommer bli! Så vi ska pratta om att göra våran syster tatto nu!!!! Har så svårt att bestämma mig om vad det är jag vill ha och så! Usch, men vi ska ha en som symbolerar varandra! Antagligen en likadan eller så jaa nått annat? haha Men blir nog antagligen något likadant! hihi <3 Kanska ska ge varandra det i julklapp? ;) <3

Älskar min syster Cassandra Åkerström mäst på hela denna värden! Min andra halva lixom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0