Ben&Jerry, here i come!

Den här söta stikade tröjan testade jag idag inne på Gina tricot! Fanns bara en kvar, rätt storlek men det var ett ganska så stort hål aldeles på bröstet! Så kändes inte värt det! Var synd för den var grymt snygg! Men om man köper en tröja så vill man ju hällst att den ska vara hel då? Ävem om det säkert skulle bli hål i den på en gång så kändes det inte rätt! hehe


Jag har tagit mig en powelnap och vakna nu för en liten stund sen! Och undrar då VART ÄR EMIL? Han är nog och tränar för han drog i min powernap!Viste att han skulle dit och säkert så har han ju sagt att han drar och så men jag sov som en stock kan jag allt lova ;)


Undra ifall jag ska åka och handla min Ben&Jerry nu! Har inte hunnit gjort det så jag är vrål sugen på det! huhu Jobbigt läge allt!

Nu ringde Emil precis så ska hämta upp han och åka och handla! Det kommer absolut följa med lite godis i korgen denna gång (A) Och glass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0