Värdens godaste juice!! SLUT :(

Nu har jag precis klunkat upp min sista hallan dyck som vart kvar från igår!!! Den är verkligen värds od (A) mmmm <3 den är så god... hihi Undra hur många gånger jag ska behöva skriva det? Den är godast <3

Jobbat ida! Gick bra men fyfan vilken julstök det är nu! mkt roliga och fina grejer ;)

Det har kommit så sjukt roliga och snygga kulen man hänger i granen (inge vanliga tråkiga röda bollar) riktigt roliga! Och om jag ska ha en gran i lägenheten så ska detta hängas i den! haha Passar mig utmärkt ;)

Är de inte riktigt bedårande? (A) hihi

Nu snart ska jag och Emil laga mat! hihi är hungrig! Just nu så kollar vi på last song för emil har inte sett den så tvinga han att se den (A) hehe jag är duktig på att tvinga saker! duktig på att få det jag vill ;) haha Envishet kallas det!

2 tomma juice flasker! snyft :*(

Kommentarer
Postat av: Nikoninan

Åååh vart hittade du ugglekulan? :O :D assöt !!

2010-11-11 @ 21:51:07
URL: http://nikoninan.webblogg.se/
Postat av: Nikoninan

Jaha :D åh måste ha en uggla! :D:D så söt!

2010-11-11 @ 22:09:01
URL: http://nikoninan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0