Vad händer nu? Joo det vill ni bra veta!

Hejsan hoppsan!!!!

Nu har äntligen Emil slitit sig från datorn så jag får ta plattsen där! Har invigt nya teven och kollat på massa TV.... Känns så skönt att ha en ny snygg TV i hemmet! kanaler älskar jag!

Idag på jobbet har det gått bra och kan allt säga att jul ruscherna är på god väg nu iaf!!! Så himmla mkt folk i stan så man kan knappt gå och meter långa körer!!! Det är så det ska vara! Jag gillar ;)

Är lite seg påatt skriva för jag kollar på tv och skriver med Emma gumman! hihi Jag är så sugen på saftglögg.... hahah

Köpte 3st nya tröjer idag, 2st snygga tunikor och sen en matjester kavaj!!!

Funderar starkt på att ta bilen och åka till Emma!!! mys Emma =D

mellanslags tangenten är fortfarande cpig!!!! Nu när jag har ny tv så tänkte jag att syster min ska få min gammla (får hon  ju iaf större än sin! haha ) snällis syster jag är (A)

Blir så... drar till Emma en sväng (A) mys mys, kanske ska dänga både henne och philip!! Jag som är så grymt dålig! hahah attans...


Kommentarer
Postat av: Marcus Pastuhoff

"Jag är så sugen på saftglögg".



Vad är saftglögg? =P har aldrig hört ordet ens =P

2010-11-28 @ 22:52:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0