Movie time!

I vansbro! Sovit ganska så skönt! :) Trångt i en 90 säng men annart helt ok ;) hha ätit frukost ! Ska kolla på vampire diaries nu! Var så duktig och ladda ner det igår! hehe jag är så kung! Men fick en hel del men jag lykades! Men råkade tyvär ladda ner en med fransk text? otur så fick ignorera texten! haha men jag fattar nog iaf !/3 av avsnitten! Ska fortsätta att glo lite på det nu! hehe det är ju så bra så blir ju helt fast vid det (A) hihi

Snart så ska vi även bege oss hemåt! Hittade på min plattång! Bra bra! haha alla mina plattänger hamnar här! Men men så kan det vara! hehe jag klarar mig inte utat en plattång! Det är mer eller mindre min bästa vänn! hehe (A)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0