Man i´m just tired and bored with mysely....

Bruce Springsteen -Dancing  in the dark...
En av mina absolut bästa låtar av just Bruce Springsteen... Och i hans yngra ålder så är han ju gudomligt snygg!!! Även om han är 60år nu så ser han jävligt bra ut! haha Otroligt?

Har vart på hans konserer i Göteborg 2ggr.... iNTE BILIGA BILJETER KAN MAN JU PÅSTÅ MEN JAG OCH SYSTER VART JU SÅ KLART BJUDNA AV PAPAP!!! hihi siken tur vi har som har en pappa som är tokig på musik! Vet inte hur många konserer jag har vart på! Har somnat på 2stykna iaf? ahah knas jag vet... Har vart på mer eller mindre alla svenska stora artister! Men det största med det största trycket jag har vart med om är Bruce Springsteen!! Helt jävla sjukt vilket tryck det var och så jävla mkt folk! haha Otrolig kännsla! Och jag hoppas att pappa bjuder på nästa konser när han kommer till Sverige ;) Hoppas <3

Bruce Springsteen -I´m on fire
Också en av hans bästa låtar! Lika snygg som vanligt också ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0