Kanske fixa nå käk till mig själv?

Ont i fötterna och helt torr i halsen! haha

Har jobbat en hel dag idag på Åhléns! Kanon.... 09.50-19.05 och imorgon blire att ta tag i nya tag ;) Fast lite sovmorgon och helt klart en kortare dag! 11.00-17.00!!! Kanon.. Sen kanske vansbro? Inte bestämmt mig än, velig som jag är med allt.. Kläder och allt.. hehe Köpte lite nytt idag (A) oppsss (psss jag är en shoppaholik) men det är vi tysta om ;) Vart ett par leggins och sen nå volym puder! Så ska testa om det är nå bra för mitt dust it oasis är typ slut :( Illa verkligen!

(proffs volym puder! Hoppas det är bra annars lär jag åka till gränges och köpa dust it av milla!)

Paradise Johannes
-Det kan ju allt vara bra fördelar med att få stånd lätt!

Precis.... Undra ifall jag ska göra potatisbullar? är ju bara att slänga i några i ugnen och så vipps så äre klart ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0