jag är trött och vill resa tillbaka i tiden!!!

Tänk!!!!!
Det har gått typ ett halv år sen jag tog studenten! Tänk jag tillhör ingen klass längre?
Jag längtar tillbaka till skolan!!!! Man hade sån frihet av att vaar i skolan. Jag kan säga nu att jag förstår när alla föräldrar säger att man ska njuta av skoltiden och inte längta så mkt tills den är över! För wipps så är den slut och man kommer aldrig mer vara tillbaka dit? Men jag kommer alltid höra till hphs07! Bästa sak jag har vart med om! Så kul.. Vill gå balen igen, vill ha student veckan igen... Åååå sicket depp!!! Att jobba har man ingen frihet eller ha chans att träffa alla kompisar. Men jag älskar att jobba, det gör jag verkligen! Nån gång imom en snar framtid så  kommer jag vara butikchef! Det vet jag! haha ;) lykos mig då!

Bild från min bal.. Jag och Henke! vill tillbaka.

mitt huve sitter på att stadigt skaft... visst jag har svakor jag med.. vissa gånger som jag inte har en aning om vad jag ska göra med mitt liv! Men herregud? jag har hela livet framför mig! Syster stiker till göteborg och utforskar! Jag kommer åka ner det vet jag ;) Jag har inge fast jobb för tillfället men skulle ha haft om jag inte är så velig. Men jag är en shyst person och tyckte att jag var taskig om att börja på ett heltidsjobb redan på onsdag och så börja med att seja upp sig? inte mig lixom.. Så jag sa till chefen att jag vill vaar shyst och berättade hur allt låg till! så jag klarar mig på det jag har för tillfället! Har ju klarat mig kanon bra sen skolan sluta? Jag har iaf en aning om vart jag kommer vara och vart jag ska jobba. Allt löser sig... Mitt drömjobb, alltså mitt absoluta högsta drömjobb är plastikkirrurg! haha Fyfan vilket jobb det skulle vara? Att skapa och få fram snygga figurer? hihi Mitt dröjobb! Vem vet? kanske nån gång så är jag det!

Nog med onödigt babbel.. tror knappst att det är så många som kommer läsa igenom det? haha

Nu så ska jag sova! Natti, mina ögon knäpps snart igen och kommer inte få upp de då! Attans...

Kommentarer
Postat av: emma

hihi gumman jag läste då igenom precis ALLT ;)

Hoppas allt går vägen, keep on dreaming ;)

miss u, ses på en runda på stan snart?

Lägenhet klar nästa vecka !

puss <3

2010-11-02 @ 18:16:38
Postat av: Emmis

Emmaa!!! Jaa det lär vi allt göra <3 hihi Jaa gud va kul när du flyttar till Luvika ;) Vi lär fira och käka på china när du flyttat hit ;)

2010-11-02 @ 21:19:39
URL: http://flickanemmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0