Jag är en spännis!!!!

nu har jag ätit kvälsmat! vart stekta ägg.... hihi mumms, emil var tvungen att hjälp mig både att göra det och att äta upp det jag inte orka! trevligt....

Jag börjar känna av som fan med träninsverk i både ryggen, benen, rumpan! haha Idag har jag pajat en strumpa totalt! så duktig på det ;) heheh

Eller hur är jag duktig? haha finns det ett litet hål så slutar det med att jag ska ha igenom hela foten igenom och titta jag lykades ;) haha Emil står där i bakrunden... kalsongmannen!

Emil spänner sig! haha

Jag spänner min "biga" arm! haha så snyggis min jag bjuder på med ;)


hahaha jag hatar fötter!!! Men om man jämför mellan mina fötter och Emil så är mina riktigt söta ;) hihi emils är så fula (A)

Nu blir det dags att sova ;) Natti.. Jobb imorgon 11.00-19.05 trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0