Insperations kväll, mys med mammsen!

Mamma ringde nu nyligen och fråga ifall jag ville med på en insperations kväll i folkes hus. Det är om säljande och hur man ska göra för att bli en bättre säljare så jag sa varför inte? tyckte det lät riktigt intressant så yes. Det börjar 19.00 och håller på länge antar jag! Men det blir nog kul för de bjuder även på mat! mumms alltså (A) haha så om 1timma och 30 min så ska jag vara på platts!

Just i detta läge!
Emil är och tränar och jag funderar att åka till mataffären och kolla om de säljer några semlor (A) ÅÅÅÅ så jag vill äta semlos och fyfan va gått det är! mmm (A)

bara jag som är tokig i det?

Nu snart lär man ju plocka fram julen! haha På söndag är det 1a advent och resten kommer ju gå så fort :O På söndag så ska jag köpa knäck äpplen (A) Det är ju så gått!!! hihi lär köpa några och lägga in de i kylen... hihi så smart jag är ;) Nej nu så ska jag nog dra och kolla efter semlor! är så hungrig och sugen på det!


Kommentarer
Postat av: tina

haha jag är också galen i semlor :)

2010-11-23 @ 19:26:40
URL: http://lipsticklife.blogg.se/
Postat av: nadja

semlor är mega gott!

2010-11-23 @ 20:14:12
URL: http://nadjadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0