I Stockholm! wieeee

Natten och dagen i Stockholm har vart bra! Fint hotell rum med badkar =D hihi så skönt så jag och emil kröp ner i badet igår kväll! så mysigt! Prata och skratta och bråka (= typiskt vi? haha Sovit som en stock men iskallt är det så har frysit! Undra varför man ska ha dubbelsäng? kan ju inte påpeka att vi använde andra sidan av sängen! Vi kröp ihop på en sida av sängen och hade dubbla täken och sov där (= mysmys!!! Morgonen så var det frukost bufé ;) mmmmm (A) Sent i går kväll så var vi ute och kika runt och kolla vart vi ska gå och göra imorgon ;) hehe bra att planera!

Nu på dagen har vi gått och kikat runt och shoppat och fikat och emil har ätit ;) Har inte blivit så mkt saker, har mer blivit dyrare saker! Köpte mig en dyr klocka för 1200:- + försäkring! så snygg (A) hehe Och så har jag köpt enbart 1 tröja sen var vi upp till thaimahal och jag köpte löshår! Eftersom jag inte har planerat att vara så blond så länge till så tänkte jag att jag kan köpa billigt hår! smart va? thai mahal löshår är av grymt dålig kvalité om man har haft annat. Man märker verkligen skilnad! Men jag är ju så skötsam och petigt med både mitt riktiga hår och om jag har löshår! hehe ajaa får köpa nytt och frächt och av bra kvalité när jag har färgat håret brunt (=

Gjorde lite överdrivet fint för en chokladboll? haha och gaffel? hallå?
den var verkligen as god! Fikade på ett as mysigt ställe dyrt med riktigt gått! Chokladboll och en hallonsmotis för min del och lika för emil ;)






Dagens inköp! wieee (A)



Nya tröjan ligger där och så självklart min lilla dator (A) Smidig att ta med sig överallt! Me like i´t!!! hehe

+ såå ligger löshåret där bakom datorn ifall ni ser? hehe Ska fixa det sen när jag är hemma.. Synd att hon som sydde i mitt löshår har flyttat typ till längst ner i svergie! Depp.. haha ajaa det löser sig! Kanske ska lära mig att göra det på mig själv? Skulle ju vara kanon! hehe

Emil är i duschen, kanske ska hoppa in jag med? Senare ikväll så ska vi iväg och käka och kolla på revy rea, ska bli riktigt kul! Men vad ska jag ha på mig? shiit.. hehe Ajaa jag har nog nått iaf så det löser sig! Tur är ju att det inte är så farligt långt borta! Eller hur kan nått vara långt borta när manbor i hotellet aldeles vid plattan? Kanon lixom! hehe

Hörs senare ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0