i´m super women!


ahahahhahahahahah!!!!!!!!

Är vaken än men börjar känna att det svider i mina ögon! Hard me!
Emil ligger i sängen man han sover nog inte så skastrax krypa ner hos han och värma mig (=

Vart att tänka på en sak idag!
När jag och cassi var små och var med pappa och fiska som vi alltid var (fast jag fiska mäst i träden enligt papap) iaf... jämt när pappa fick upp en fisk och skulle ränsa de så ville jag och cassi alltid ha  hjärtat för det typ "slog" fortfarande! hahah helt sjuka jag och cassi är! Så vi satt och petade på det och lekte med det tills det inte slog nå mer "/ Det kallar jag hard core ;)

Undra hur mkt korkade saker jag och syster har hittat på under våra år! Är nog en hel del ;) +att jag och milla målade om  garage golvet lite i en snygg blå färg! Pappa och mamma vart dock inte så glada av det (A) hihi

Jag är lika stark som pippi så jag kan lyfta upp bilen (så sa jag när vi åkte av vägen, cassis ord var -är vi döda nu? haha)
snart kommer stora syster hem! Hennes tåg går den 23december så snart snart är hon hemma <3 hihi mys mys <3


Natti!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0