God morgon alla glada -Jag vill sova!

Klockan bara rinner iväg på morgonar! Shiitt.... klockan är redan 10.30 och här sitter jag? trött är jag  också men ska bli grymt kul att jobba ;) Börjar 14.00 så kanon! har ätit en talrik med fil eller kanske det heter skål? Skål alla! Snart fredag (imorgon!) Mitt hår står åt alla hål och är allmänt fluffy idag! så antagligen hoppa in i duschen och  göra allt från början eller ge 1 försök att kunna platta ner det? humm.... bra fråga lixom... lär iaf borsta tänderna nu! alldeles strax...

Hoppas på att få platts i bilen så jag kan åka med till Göteborg på Måndag! Hoppas <3 haha

Förra årets eller så varre förföra året? kom inte ihåg. var iaf alla hjärtans dag då vi alla var ute och lekta i snön ;) haha mys mys

Kommentarer
Postat av: Cassi

det var för två år sen ;) haha dom bilderna är vi alla as snygga på, eller inte :D hahha

2010-11-11 @ 11:12:04
URL: http://cassi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0