Föreläsniningen var kanon! Humor till max..

Gud så jag har skrattat och gud va alla andra har skrattat! haha Tack mamma för att du bjöd med mig ;) Vad handla den här föreläsningen om? den handla om hur man reagerar på folm, intryck och att första intrycket är viktigt men man kan ändra sig för genom sitt utsende så betyder det inte att man är sur för att man ser ut att vara? haha aaa den var kanon och nu har jag ont i magen! hihi först var det mat, var någon slags skaldjurs sallad. kanon!

Han var riktigt rolig och berättade en hel del nyttiga saker! Mitt måtto är Är kunden grinig när den kommer in i butiken så ska jag iaf se till att han flinar innan har/Hon går ut! Det är alltid en utmaning men oftast så lykas man ;) bra bra! Man blir alltid lika nöjd med sig själv. Och även att om man tror på sig själv så fixar man det! Lika som om man säger innan man går och lägger sig -åhh jag kommer inte kunna somna och jag kommer inte vara pigg  imorgon! nej så klart man inte kommer kunna eller vara? man har ju redan sett till det så att hjärnan kommer vara så som man bestämt sig!


Nu snart så ska jag hjälpa Emil att laga mat! Sen blir det sova, börjar 09.00 imorgon så upp och hoppa och plocka massa massa varor imorgon ;) wieeee Jag ska sova på engång! Jag ska vara pigg som en tupp och alla mina kunder ska vaar glada och trevliga och massa roliga ;) hihi Det är min inställning tills imorgon och jag vet! Morgon dagen kommer bli kanon!

sen nu kommer det en liten sorjsen låt men den är ju så grymt bra! kanske skulle ha satt på någon jul låt istället? haha


Hittade inge samlor! huhu var in på 2 mataffärer... så attans.. Men hittade lite inne på Åhléns. En advensljusstacke, duk, krimskrans!!! hihi så snart är det jul i mitt hus! Lär leta fram julgardinerna också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0