Familjen Macahan, Någon som sett den?

Hejsan hoppsan! jag är så glad men jag är även så tröttis! hehe Jobbat idag och det gick ju bra som vanligt ;) jobbade 09.00-16.00 och imorgon blir det ett långt pass, 09.00-19.05 och lika dagen efter! Slut jag kommer vara! Skönt att få sluta vid 4a idag iaf  :) Glömde mobilen hemma så kunde inte göra något snyggt mobilinlägg, otur.. Idag på min lunch så var jag och åt med mamma inne på galeria resturangen! Det var kanon! Men imorgon så lär jag komma ihåg matlåda ;)

Igår kväll vart det att hällsa på pappa och Anna och ge pappa sin försenade födelsedags present ;) hehe Han fick 2a boxen av familjen Macahan! 1a sesongen var slut så då fick han 2a ;) hehe Han kanske kan önska sig 1a sesongen i julklapp och kanske få den då ;) Vem vet vem vet!!!!! hiihTycker den här serien är kanon bra! hihi Har kollat igenom hela för flera år sen. pappa har alla på vhs men ville ha de på dvd ;) Så snälla döttrar han har så har han ju 1 del nu iaf ;)



Verkligen en kanon mysig serie, och lucke är ju så snygg ;) haha!!! Dvs han med det brea smilet! mmm


Vet inte riktigt vad jag ska hitta på nu? Kanske ta tag i städningen som Emil lovade att han skulle göra idag när han var ledig från skolan men attans så fel jag hadde.... suck.

Idag hade jag mina nya boots på mig på jobbet! Hadde förväntat mig skavsår och en massa såna drygigheter! haha men jag klarade mig fint! Lykan är gjord! kanon iaf, jag som alltid får skavsår även om det är nå jäcka tygskor! hehe wieee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0