Drar till stan! Hoppas hoppas!!!

Hoppas vadå? haha jo att bilen startar idena kylan för jag är inge sugen på att gå när det är så kallt (A) jag har sminkat mig och fixat och klätt på mig! hihi städat har jag även hunnit med ;) Duktiga jag då! hihi

snygga ringen på!

snygga kors halsbandet! (inte för att jag är kristen.. tycker bara om kors för att det är så jävla snyggt!)

kläderna! +att jag har satt på mig min snygga klocka också ;)


Nu drar jag upp till s tan för att träffa Emma och Jennifer =D Have a nice day!

Kommentarer
Postat av: sandra

vart har du köpt halsbandet :O

2010-12-02 @ 19:46:53
Postat av: Emmis

svar Sandra; Jag har köpt halsbandet inne på glitter ;) As snyggt!

2010-12-02 @ 19:59:08
URL: http://flickanemmis.blogg.se/
Postat av: sandra

de va de verkligen :D åh ja vill ha. haha

2010-12-02 @ 21:57:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0