Det vidrigaste jag har sett!

Kolla på hela klippet! Det är så vidrigt! Höll på att spy nu nyss! Usch och fy....


Vad tycks? Är det de nya party trixet? haha inte för min del iaf och om någon skulle köra det framför en så skulle man ju tappa intresset på en gång!

Är i vansbro nu! Sovmorgon. inte sovit ut på ut på typ 2 veckor? ska bli så skönt! köpte även med mig ett nytt nagelack från Åhléns, O.P.I. kostar 150 kr men det ska tydligen vara as bra så är ju tvungen att testa det ;) Så imorgon när emil är och jobbar så ska jag fixa naglarna ;) hehe kul! Och se blir det att kika om det finns nå shopping i vansbro! Vad vansbro bjuder på ;)

Kommentarer
Postat av: jennifer

Åh tack :)



Fyfan detta var äckligt måste jag bara säga , Usch det sista usch :O:P

2010-11-03 @ 10:27:01
URL: http://jenniferjjjohansson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0