Dag 7 -Min bästa vän!

okey!!!! Humm... Jag har inte bara en vän? Jag kan inte utse 1n av alla mina bästa vänner som bäsa vän? Alla mina vänner betyder lika mkt för mig! Vissa umgås jag mer med än andra men bara för det så gör inte det nått! Jag vet vart mina vänner står! Jag vet att de vinns där om jag behöver och jag hoppas att alla  mina väner vet att jag finns där för dom! Vänner är underbart! Jag har alltid kul med den jag är med!

Hur ska man leva utan vänner? Visst vi blir äldre och växer ifrån samma intresse men intresse är inte allt! Vänskapen kommer alltid finnas men kanske inte på samma grad!

Vänner, Vänner, Vänner! Jag ÄLSKAR mina VÄNNER <3 haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0