Bring it on!

Hallo!!! Här sitter jag! Helt slut i huve. somna tack <3 heeh det har gått bra och jobbat som vanligt! Fort gick det också även om jag har vart så slut!!! haha

Igår var jag ju till Göteborg! Gick upp 05.00 på morgonen och åkte iväg med mamma och cassi till göteborg 06.00! Framme vid en 12 tiden! Och hitta till cassis och saras lägenhet var inte så änkelt men jävla vilket lyx område det är ;) mmmm <3 De kan räkna med att jag kommer komma och hällsa på med jämna mällanrum! hehe Vi var på ikea i flera timmat och det var kul och jag köpte mig en matta! cassi fick en hel del roliga saker med sig hem! Vi började även leka med cassis cam på datorn! Saknar dig redan syster <3



Imorgon bär det av till Västerås för att gå på Ikea med Emma där ;) hehe fyfan va mysigt gumman min <3! Kommer bli kanon! Ska kika på ett skåt att ha under handfatet! hehe!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi, det kommer bli kanon mys vännen :D ! <3

2010-11-16 @ 20:51:37
Postat av: Cassi

ja jag hoppas verkligen att du kommer komma snart igen :D du kan ju åka upp med pappa som kanske kommer komma nästa vecka nån gång? :) hihi <3

2010-11-16 @ 21:56:07
URL: http://cassi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0