Attans.... Måste åka till mat affären!

hejsan hoppsan! Sitter här hemma och så slog det mig! Jag har glömt köpa matlagningsgrädde som jag måste ha till matlagningen! Så lär pallra mig till affären igen.. suck.. Kanske åka färbi vid mamma och hällsa på och träffa lilla skrutt diss pissen (A) <3 älskade hund!

Stan var trevligt men Emma och Jennifer! hihi Jag var så dukrtig och köpte typ inget! Bara 1 fruktskål som verkligen behövdes (A) hihi Sen var jag och Emma och fika! hihi Köpte en mockaruta och en chokladboll och cola (var så gått med cola) men orkade inte allt så.. haha kanske nästa gång? ;)

Idag är det 24dagar kvar till Julafton! hihi och 15dagar kvar tills det blir lön!

Så här vart det med de nya julgardinerna!
Lär ta bort de gröna kuddarna! hahah matchar inte längre! Lär köpa röda och vita (A) Ta fram mina svarta paljett kuddar kanske? ;) haha



Nu lär jag dra och handla matlagningsgrädde!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0