-Vad gör jag nu!

Hoppar i min säng, ta med hernilsson och lilla gubben på en sväng!!!!

Här hemma i min och emils lägenhet finns det inge som innehåller socker? Jag är så grymt sötsugen....
Vad gör man då? Skyndar sig till affären och köper hem nå kakor och onyttigheter medans emil inte är hemma... och kolla efter en semla (har inte hunnit gjort det än) eller åka upp till stan och vandra runt sista timmen inne på Åhléns och handla julsaker. hehe skulle kunna fungera riktigt bra!

Här hemma finns det bara nötter!!! Och mandariner, men har ätit så många redan... huhhu siket drygt liv man har ibland. Vill inte slänga i mig nå mat nu eftersom jag kommer få mat där. hehe typiskt. Nej nej nej nej... nu åker jag till en mataffär sen vidare till Åhléns och sen till folkets hus! Låter ju bra hoppas jag... men först väntar toan...



Hörs senare.. Jag blir så rastlös av att vara hemma.. vill jobba hela dagarna ;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0