Sommar sol mmm <3

Gud va skönt det är ute nu, och klockan är lite efter 7 och man kan gå utan jacka, mumms <3 Love it <3 Har vart upp på stan, var och hällsa på Åhléns chefen i ludvika för att höra hur jag ska jobba där i sommar (= Så kul så ska få schema nästa vecka trodde hon så det ska bli så kul att se =d HIHI Ska jobba från v26-32 =D wiee kommer bli en kanon sommar ;) Och jag ska få vara på mode och smink =D ÅÅ va Irene är snäll =D Vart så glad så =D hihi lyckos mig alltså ;)

Så nu vet ni vart ni kommer kunna hitta mig i sommar ;)

För övrigt sen jag skrev sisst så var jag upp till sjukhuset och hämtade farmor som legat inne i över 1 vecka så nu fick hon komma hem äntligen ;) men kan ju säga att hon vart lite fundersam vart pappa var när jag kom in helt själv.. Jag hittade typ vägen helt själv också ;) Men pappa hade ju sagt hur jag skulle gå så det gick ju bra xD haha Men iaf så följde lilla farmor med och sjuksystrarna frågade flera gånger ifall hon ville ha en rullstol ner till entren så slapp hon gå så långt.. Men nej farmor vägra att sätta sig i den där rullande stolen.. Och sa att hon allt kunde gå ;) Jo visst det kunde hon allt XD Min lilla gammla 80åring Så söt hon är =D haha Så jag körde så otroligt lugnt hem, får ju inte skräma ihäl henne ;) haha Men det gick bra och så fick jag lite bensinpengar så det var sällt ;) Så träffa jag på katten och han fick följa med ut på en tur ut i den friska luften.. har börjar bli mer och mer modig att gå ut så det är kul =D Så snart kommer han kuta ut och in hela tiden XD haha

Nu är det inte långt kvar till studenten^^
17dagar kvar^^ usch usch va läskigt men fyfan va kul det kommer bli den där kvällen ;) Kommer gråta floder^^


Undra ifall jag ska ta nå kort på min balklänning eller om ni helt änkelt få vänta tills på fredag att se den ;) haha nais <3 måste nog testa den iaf ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0