Solning ;)

fast nu kanske det blir att dra till solariet istället ;) haha det är ju as fult väder nu, målnigt och jävligt^^ Men jag han ju iaf sola en sväng tidigare på förmiddan ;) Så det var as härligt och kanon fint väder var det ju =D





Tror jag börjar få lite färg på magen nu ;) haha Varför blir jag bara brun där och på ryggen.. benen och sånt då?

Ajaa får väl använda mig lite utav brun utan sol kräm.. men jag är så rädd för att det ska bli orange eller fläkigt :O usch... det är ju så grymt ful när men ser folk som är fläkiga och oranga... blääää












Dagen shopping ;)
heheh 2styckna nya snygga fönsterlampor och glödlampor, LED så klart ;) Tack pappa för det =D <3 Sen näspräj och echinaforce till lilla sjuklingen Emil.. =D Sen vare nog inge mer.. än  så länge iaf ;) haha



vart en massa bilder nu ;) hahah Härligt.. bloggar utan bilder blir lätt tråkiga XD fast finns vissa bloggar utan bilder som är intressanta ändå ;) haha
Dagen blir bara att vänta på tvätten! En tvätt tar 2h.. humm as lång tid ju :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0