Solen är inte långt borta =D

Det ä'r bara att gå över gatan och så är jag framma ;) Solarium haha.. Jag min blekfis måste ju få lite färg på mig nu innan balen som är på Fredag^^ Skynda skynda... haha Och det tar ju hur lång tid som hällst att få liute färg.. Jävla skit, varför skulle jag få mors hud.. vill ju ha pappas.. han blir ju neger efter en dag i sveriges sol^^ buhuu..... Jaja.. jag får väl göra som Maickel Jacksson (stavning?) haha Fast göra mig mörk och inte vit^^ Fast jag vill ju inte ha en sån ful näsa som han hade :O humm Hur ska man göra.. vilken svår sitts att bestämma nu då^^

Nu har jag tänkt mig att plugga lite svenska till svenska nationella B... Muntliga huhu Så får se hur det kommer gå^^ FUCK... Ajaa jag och Emma har ju LOVAT Maoritz att vi måste göra det på onsdag^^ Så bäst att skriva texten och sen lära sig den utantill Lycka till med mitt tröga läshuve^^ humm...



NEJ NEJ.. Börja plugga nu Ida Emelinda Åkerström^^

Kommentarer
Postat av: nadja

hehe äsh, va gör de :p

2010-05-17 @ 21:17:51
URL: http://nadjadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0