sängen väntar =D

Eller aa snart, om ett tag ;) En as bra film på teve för tillfället så blir sängen efter det XD hihi Skolan imorgon kommer vara grymt kort, en lektion! sen blir det gymma och sen iväg med katten till veterinärn ;) Stackarn ska bli av med kulorna :( huuh Min lilla misse <3 Ajaa det kommer nog bli bättre med han då =D

Har inte så mycket att säga! Har vart ute på en cykel vända idag med Emil =D första cykelturen för iår XD haha Och jag fick as ont i  rumpan :O AJ.... så drygt^^ Men men får väl börja träna rumpan nu också.. Var ett par damer som stod och pratade om häng rumpa på gymmet.. vill inte ha häng rumpa, dom sa till mig att den sjunker ner typ 10 centimeter.. huhu aldrig vill inte XD



God natt <3

Kommentarer
Postat av: nadja

ja just det jag menar, därför måste vi ju prova de :D

2010-05-05 @ 22:29:36
URL: http://nadjadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0