Nationellt imorgon Muntligt i Svenska B...

Vad glad jag blir av att tänka på det^^ usch usch.. men men har iaf börjat skriva så blir att plugga hela natten^^ eller inte... sova är bättre ;)

Det jag ska redovisa om är Skiljsmässor.... Och har valt två bilder ur häftet vi har fått... Så jaja det är väl bara att babbla på.. det är jag ju bra på ;) haha Och så är det ju inte för hela klassen, blir typ bara emma och Mauritz ;) haha kanon... Men men kommer ändå vara nervös för måste fan få till det här skit bra för jag är helt 100% säker på att jag fick IG i det skriftliga^^ BLÄÄ hatar svenska... specielt gramatik kan ju inte sånt. fattar inte....

Nu IDAG... ska jag sluta med godis fram tills efter balen så inte en godisbit för min del.. vart ju ganska så proppmätt av det godiset jag köpte i Vansbro ;) haha Så härligt knas ;) eller ska jag säga mumms? Ajaa Inge godis på några dagar. Men hallå det är väl inge problem? har ju haft Godisförbud i 4år :O haha jag är ju så duktig =D ajja puss puss måste fortsätta skriva.. vi ska prata i 5minuter imorgon på redovisningen^^

Gammal bild från en bussresa till blge med Emma ;) haha


Kommentarer
Postat av: emma

hahaha, skit snygg bild :p .. Vi hade bra kul på våra bussresor :D !

Nationella kommer gå kanon!

2010-05-19 @ 08:51:26
URL: http://emmsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0