Min blogg, mina tankar. skiter i vem som läser nu!

Varför ska jag få hålla saker inne? Bara för att jag vill inte att vissa andra inte ska läsa skiten^^ Det är väl för att jag vill att alla ska tro att allt är bra.. Men ibland så är det bara ett skal som döljer. Mina tankar bara snurrar i bland. Är det här mitt liv? Kommer det alltid vara så? Vafan lever jag i för skit^^

Vill inte leva bland slöa människor, man ska kunna hålla igång. OCH det finns en värld utanför lådan^^ Den stora värden...

Det är som om jag bara väntar på en orsak och att allt ska bli över då. Men när kommer det hända? Måste det finnas en orsak till allt?


Kommentarer
Postat av: Pastoff

Så rätt i det du skriver ^^



Och ja, varför ska man hålla in saker?

Jag tror man gör det för att man är rädd för att någon ska tycka mindre om personen i fråga om han/hon får höra hur man tänker.

Man är rädd att såra andra med sina känslor. Men det är bara vad jag tänker =)

sköt om dig. kram

2010-05-10 @ 10:20:10
Postat av: Emmis

Svarar väl här ifall du är in igen :P

Holler nog med dig, det är nog så man tänker =D haah



Desamma kram

2010-05-10 @ 10:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0