LÅÅÅÅNG dag^^

GUD jaa, ska denna dag aldrig ta slut? Känns som om jag vart vaken i flera år :O haha så dags att sova^^Dagen har vart kul ;) Falun och blge med bruderna* As trevligt som vanligt ;) Var och yra runt i falun länge, hittade lite smått och gått som vanligt ;) Köpte ett skärp, top, linne, väska, ljus lycktor, mm.. har fått stop i hjärnan min.. humm illa! Ajaaa Och käkat glass han vi också med ;) vi han med en hel del =D hihi och alltid lika trevligt^^

Nya linnet och nya skärpet!




JUSTJA^^
Pappa ringde till mig när jag var på väg ut till han... Han ringde och fråga ifall jag hade vart och hämtat katten från farmor och farfar :O För de kunde inte hitta Tyson och buren var borta :O Så jaa, nej det hade jag inte.. haha Så pappa skulle dit och leta efter han och så kom jag och emil och leta också.. Pappa och Anna hade letat igenom hela huset och i alla garderober utan att hitta han så de gick ut och började leta ute.. Och direkt när jag kom in i huset och började prata så kommer Tyson springade till mig XD haha Han kom fram när jag kom dit ;) Min älskade misse <3 Sen öppna vi dörren och kolla om han ville ut, han ska ju bli ute katt nu så ska ju börja lite smått att få han och gå ut (= Men det ska nog gå bra =D Han är ju en tuffing ;)

Ajaa nu snart så ska jag sova! Börjar ju jobba kl 10.00..... PUSS på er <3

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Kanonfin blogg!

2010-05-08 @ 07:03:36
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0