Jobb jobb =D

Gårdagen var trevlig ;) Åkte ut till Gubbo vid en 9tiden för att hämta Sara =D haha Tvinga henne att gå med mig ;) Men det gick lätt =D så åkte vi hem till mamma och jag fixa hennes hår och smink ;) kul kul, och jag märkte nu att det är jävligt svårt att lägga på eayliner på andra XD haha får dej mamma ;) Sen tillslut så vandrade vi upp till stan och kika på alla småttingar! Shiit, det var bara små folk, men de var längre än mig "/ bara små fjortisar i höga klackar och kort kort, +fulla.... not good så det känndes som om vi var på helt fel ställe! var typ 7or och uppot men knappt inga i min egna ålder! fuck... så vi gick och hällsa på mamma och Anders utanför lobby baren ;) Då fick Sara ett ragg XD haha as kul XD Sen vandrade vi och köpte godis XD

Förväntade mig att mormo kulle ringa 1000000gg men hon gjorde inte det en ända gång så vart lite förvånad ;)
trevligt trevligt ;)


Just nu sitter jag här som en blöt katt! kom precis ur duschen och måste skynda mig en aning ;) Börjar jobba kl 11.00 =D SÅ kul ;) haha sen blire att åka hem och fixa sig sen blire party med brudarna i smbe ;) haha sen krogen ;)

Detta inläg enbart text ;) så trevligt =D PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0