I <3 Ludvika

Nästan iaf.. haha Känns så skönt att vara hemma men för tillfället vill jag inte vara hemma :O Vill inte sova själv.. ensam i en stor lägenhet^^ haha Det är ju inte så stor men stor nog att jag ska bli skrajj :O haha Ajaa Bilresan hem var ju skojj =D Fick iaf sällskap, så tråkigt att åka bil själv XD Men på vissa sätt äre ju kul att åka själv för då kan man skriva och sjunga så högt man vill utan att man ska tycka synd om någon XD haha Och så äre bal nästa vecka och då ska jag ha fixat nytt hår så det är snyggt och frächt ;) Tack pappa som bidrar med det =D haha känns så skönt, en sak mindre ;) Måste nog upp till Borlänge och fixa nya naglar också på det! Ska ju vara snyygt och frächt det med^^ mumms, gillar att vara fräch (vet inte äns om jag stavar rätt)


ÅÅÅ vad jag längtar tills klockan blir 6 och jag får stänga igen affären och åka hem =D haha Fast vill inte hem^^ drygt... kanske ska sova kvar på affären?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0