Grattis morfar ;) <3

Idag har det varit att åkt ut till Gubbo och grattis morfar som fyller 63år idag <3 Massa grattis till bästa morfar =D <3Små kusinerna och Sara vart med också ;) Så vi åkte två bilar, mamma och anders i en och jag och cassi i min... och när vi kommer dit malin bor med flikorna så kommer Ronja och Freja kutande och de ska promt sitta i min bil och sara med så i min lilla bil vart det proppat! haha men det är så kul att träffa dom ;) Så sällan man gör det XD

Så visar i bilder så slipper jag skriva så mkt ;)
Mormor och morfar <3





Sen vart det att åka hem till mamma och göra mat med flikorna, de var så duktiga ;)

skära korv var de allt duktiga på ;) Freja och Ronja

De var även med och stekte korven med cassi ;) haha kusinerna och syster <3


Nu så ska jag plugga på alvar.. haha håller på att skriva om Miljöpartiet,... hatar politik och jag är så värdelös på det^^

Kommentarer
Postat av: Cassi

åh våra små gostjejer :):):) <3333

2010-05-24 @ 12:15:51
URL: http://cassi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0