Fuck mensvärk^^

Skulle kunna lägga mig på golvet och skrika.. det gör så ont.... Har skutit upp det så länge nu så tänkte att jag måste ha det nu så slipper jag ju ha det under sommaren XD haha smart va? men det gör så grymt ont.... Sen jag börja äta p-piller för ett x antal år sen så hade jag aldrig mensvärk.. det kom när jag börja med p-pillerna.. fuck vilken otur... Jag äter neovletta.. funkar as bra ;) men igentligen så får jag inte äta nå p-piller för min läkare i uppsala så han skulle nog inte bli så glad att höra att jag fortfarande äter det (A) Men tänkte, har ätit det så länge nu så varför skulle det hända nått? Därför jag inte får äta det är för att jag har en artärisk missbildning i mitt högra ben.. jag får as ont i det ibland och kan knappt gå på det då. as drygt men det har blivit bättre (= Så jag får inte äta nått med extra hormoner för det påverkar mitt hjärta för pågrund av mitt ben så har jag lite problem med hjärta, men vänstra sida är överansträngt och massa skit... hehe och så har jag chans att få hjärt svikt.. men jag är positiv ;) haha Jag är bäst <3

Nu när jag har så ont i magen så har emil gjort ordning varm mjölk med ecalyptostabbletter i (A) mumms va gått <3 så snällt av pojken min (A) han drar till vansbro nu typ så ska få sova själv flera nätter^^ hatar.... och imorgon ska jag upp och jobba wiee ;) hoppas på bättre mage då :O


Nej, nu så ska emil plocka ihop sin dator och sätta ihop min ;) så nu kommer jag kunna få tag i alla mina gammla bilder XD haha så blir nog en trevlig kväll i min ensamhet ;) haha

Kommentarer
Postat av: tina

emmis :o nu blev jag rädd ju! Jag ska fasiken tvinga dig att sluta äta dessa p-piller! :( Du får inte drabbas av något sådan där :(

2010-05-28 @ 08:13:32
URL: http://lipsticklife.blogg.se/
Postat av: Nikoninan

Du får vara rädd om dig gumman ! <3

2010-05-28 @ 09:19:45
URL: http://nikoninan.webblogg.se/
Postat av: Louise

Jag har haft precis tvärtom. Innan jag började med p-piller för lite mer än 5 år sedan hade jag sån mensvärk att jag var tvungen att stanna hemma från skolan. Jag hade så ont att jag knappt kunde stå. Det blev dock bättre när jag började med p-piller och fick annan medicin.

2010-05-29 @ 11:39:20
URL: http://hedblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0