Fredag!

Nu är det PRICK 1 vecka kvar innan min student^^ läskigt :O Men så jävla kul det ska bli ;) fyfan <3 haha

Vaken redan, ska ju iväg och jobba nu kl 12 (= Somnade ganska så sent i natt! Försökte få igång hitta nemo men det ville inte starta.. huhu så det vart inte film mys med mig själv :( Men men så kan det ju vara




Nej nu måste jag hoppa i nå snygga kläder och dra upp på stan och kika innan jag börjar jobba ;) måste köpa marknadsgodis XD haha Undra ifall jag ska ta bilen eller om det är lättare att ta cykeln? men då pajar jag ju min frissa.. har lockat hela håret nu....

Var net och hämtade tvätten som hänger där nera för att torka, det har hängt under hela natten! Nu när jag kommer ner så är de fortfarande fuktiga :O FUCK...

Nu så´¨ måste jag skynda så inte godiset tar slut på marknaden :O vore ju hämskt^^ hehe

Ha en härlig dag och så hörs vi ikväll ;) Jobbar 12.00-19.00 ;)




PUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0