det bara knyter sig i magen^^

Är på jobbet än.. just nu så dog kunderna helt ut... Har pratat med Emil så kanske blir att åka till Vansbro idag^^ Och prata med emil så får vi se om jag blir kvar eller åker hem... För just nu är det riktigt risigt mellan mig och Emil och det blir så dåligt så kommer jag flytta i helgen.. Men det visar sig vad emil tycker och vill för jag är trött på att vara den jag är för tillfället! Jag vill vara den här glada Emmis som skrattar och är kaxig om det är så! Trött på att svansa runt som om allt vore bra.. Medans det inte är det.. Inte många kompis som vet att det är riktigt drygt nu, men det finns vissa som vet och det känns så skönt <3 Bara massa text kommer det här bli. Jag vet inte om jag och Emil har växt ifrån varandra. vi vill så olika och vi båda är trötta på varandra.  vi irriterar oss på små saker, det gör vi båda och det är inte bara han, det är jag också som gör det. Jag tycker det är drygt att skriva och värra att prata om det men jag och Emil måste verkligen veta hur vi ska få det här att funka eller om vi ska lämna det som varit och bara bli vänner. för jag Ångrar inte en sekund med han.. Det finns mycket roliga och älskade minnen med han.. nu tog det slut i huvet... Men jag tänker än ifall jag ska till vansbro eller om jag ska ut med några vänner, det skulle jag behöva verkligen^^ men känner att jag verkligen måste prata med Emil nu.. Och ifall det blir så att jag åker hem i dag också så kommer jag flytta ur och hem till mamma eller pappa. Jag har mina älskade 4a föräldrar och jag vet att jag kommer få all stöd från dom och de hjälper mig.. Älskar dom alla de är guld värda <3

Men det visar sig hur det kommer bli, älskar Emil så himmla mkt och han är värdens bästa pojkvänn på så många olika sätt men alla har sina brister och det har jag också och det vet jag om...

Måste jobba nu. kan inte sitta här och bara deppa... Ha en bra dag/ kväll kommer nog antagligen inte bli så många mer uppdateringar men det visar sig på om jag blir på nå bättre humör...

Kommentarer
Postat av: tina

nej men gumman då :( hoppas det löser sig så att du blir att må bra igen! kramar om dig

2010-05-15 @ 13:43:58
URL: http://lipsticklife.blogg.se/
Postat av: nikoninan

Hoppas det löser sig . Finns om du behöver prata lite till <3 du är värd att må bra! Ni båda :)

Du är en toppentjej och värd att kämpa för! <3

2010-05-15 @ 17:05:11
URL: http://nikoninan.webblogg.se/
Postat av: cassipassi

gumman du kan alltid komma till mig, jag har inget att göra ikväll, skulle vara skönt att få prata med dig min bästa vän! du vet att jag alltid ställer upp för dig, eftersom det är de syskon gör. så många gånger du ställt upp för mig när jag mått skit över andreas. du har liksom alltid funnits där och lyssnat och kommit med goda råd hur jag ska kunna komma vidare och jag tänker göra samma för dig. men jag hoppas verkligen att det blir bra mellan dig och emil för det är verkligen ni det ska vara. men det kanske blir bättre om ni är ifrån varandra ett tag så att båda får tid att vara för sig själv och verkligen tänka på vad det är ni vill. jag älskar dig min älskade älsklings sis, du är det bästa som finns ! <3

2010-05-15 @ 17:21:13
URL: http://cassi.devote.se
Postat av: Carolina

Hoppas allt är bra med dig?



Jag hade tänkt att ha en frågestund på bloggen, och jag undrade om du kunde ställa några frågor då, vilka du vill. Hade varit roligt:)

2010-05-15 @ 21:14:44
URL: http://www.galicarolina
Postat av: Carolina

glömde skriva hela bloggadressen:P

2010-05-15 @ 21:15:14
URL: http://galicarolina.blogg.se/
Postat av: Carolina

glömde skriva hela bloggadressen:P

2010-05-15 @ 21:15:25
URL: http://galicarolina.blogg.se/
Postat av: nadja

<3 jag hoppas verkligen att de löser sig!

2010-05-16 @ 12:30:26
URL: http://nadjadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0