Chokladbollar!

Det ska ju vara korekt svenska nu när jag fick VG på nationella ;) (kommer skryta som fan*) Vanligvis så heter det inte chokladbollar utan det heter negerbollar =D Det låter så himmla mkt smaskigare^^ Eller hur? hihi Jag vill också vara brun, kanske smeta in mig i "chokladsmet"... Just nu så sitter Emil och försöker rulla chokladbollar, får se hur det går ifall burken snart flyger ut genom fönstret! Det har man ingen aning, bara vänta och se ;) haha Puss puss Emil <3



Mamma ringde nu för en stund sen så imorgon ska jag iväg på sol dusch och förhoppningsvis få lite färg på det sättet ;) haha Kanon bra^^ Hoppas det blir bra för annars så gråter jag på Fredag..... hummm Så hjoppas Hoppas ;) hihi så trevligt ;)

Längtar tills på Fredag och hoppas för GUD SKULL att det är fint väder :O hihi Annars blir jag ledsen i ögat <3



Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: hihi du får lägga upp bild:D

2010-05-19 @ 22:08:30
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Nikoninan

Åh soldusch ! :D vetu hur mkt sånt kostar, är väldigt sugen på att fejka tills sommaren har kommit ^^,

2010-05-20 @ 09:50:31
URL: http://nikoninan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0