Vansbro^^

Sitter här i soffan och kollar på tv och kikar runt på datorn ;) Tur den är med XD Emil kollar på nå tråkigt bil program XD Inte jag tycker om... Vi kom hit igår (= Så har vart kul (= Sovit gått och allt ;) Var och kollade på Musik direkt igår och det är nå rock konsert tävling eller va det nu heter XD haha SÅ det var helt ok (= Sen vart den film och jag somna i soffan så har ingen anning om va klockan var när jag gick och la mig!

Igår innan vi åkte upp hit så var vi till farfmor och farfar med katten XD Stackarn, han var livrädd att åka bil :O plutten 3 ska ringa till pappa sen så han får gå upp och se hur han har det där ;) haha min plutte katt <3

Idag blir det kanske åka skoter och så ;) kul kul och det var as länge sen jag var ut och åkte^^ haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0